Lekdag

Igår hade vi en lekdag i parken. Så roligt.

Träffades hela gänget vid två och så delades vi upp lite. De som ville spela fotboll och de som höll sig till kubb. Sen körde vi brännboll och fotboll igen. Såå kul.

Kvällen avslutades med god grillning och mysigt sällskap. Vet inte varför det alltid blir så att killarna står ute vid grillen och fryser och vi tjejer sitter inomhus och dricker vin. Men mysigt var det. Love my girls.

Så surt bara att behöva gå hem först för att jobba idag. Blä. Vill också vara ledig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0