Myspys

I fredags var jag och Johan ute och firade vår årsdag. Vi började med en middag på Söder sedan in i biomörkret.
Är så glad att jag har min älskling som gör mig till den lyckligaste. Alltid.

På lördagen åkte vi ut och umgick med Erik och Ylva och deras lilla Elsa. Blev en super rolig kväll. Vi pratade om skrönor, gamla program och allt om Falun. Hade t.ex aldrig hört talas om Fet-Mats. Haha.

Vi fick "subtila" påtryckningar om att ge Elsa en lekkamrat. Men efter att ha kollat i fotoalbumet är jag inte så säker. Kvaddlar och ett dygn i värkar känns inte så lockande. Men efteråt så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0