Överraskning

I måndags fick jag en överraskning. Det ringde en kvinna till jobbet och meddelade att det skulle komma en blomleverans till mig. På eftermiddagen kom den. E kom och lämnade den till mig och vill verkligen att jag skulle se den. Buketten var så fin. Fem stora röda rosor från min älskling.

Så fort jag fick veta att jag skulle få blommor skickade jag en krukväxt och choklad till älsklingen. Men min blomma blev utbytt. Hade valt en söt med hjärtformade blad men det blev en kaktus istället. Kanske är bättre egentligen. Svårare att ha ihjäl. =)

Älskar mig Johan för att han alltid lyckas överraska mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0