Fest på F-gatan

Hur skönt var det inte med helg. Synd bara att den alltid tar slut för fort.
Var riktigt seg i lördags efter festen hemma hos bror. Blev varken så sent eller så överförfriskat. Och knöt många nya bekantskaper. Ska luncha med inköpsekonomen på HM Men i veckan. Blev erbjuden jobb, utbilda säljare i modebutiker i Stockholm. Plus att jag tillsammans med alla andra fick stå ut med en massa rockband som kanske inte riktigt lät som det skulle. :)

Annat än tröttseget så har jag varit ganska produktiv. Packade ner nästan allt porlin och sånt i köket så nu har vi bara fyra tallrikar kvar i skåpet. Köpte nya flyttkartonger som ska packas i veckan. Hälsade på mormor och morfar och åt söndagsmiddag hos mamma och pappa. Därimellan passade jag på att skämma bort min lilla ängel. Som jag saknar henne, men i januari får hon flytta in i nya lägenheten. Längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0