Satc party

Ibland älskar jag mitt jobb. Inte nog med alla härliga accessoarer som jag sitter och dreglar framför dagligen så är det de spontana sakerna som gör mig gladast. Sist var det modevisningen på Operan och idag är det Sex and the City party imorgon. Ska bli så kul.


Det är tidningen Plaza Kvinna som anordnar partyt för att promota Tom Ford glasögon. I sann anda ska det därför bjudas på cocktails och annat gott. Men vad ska jag ha på mig. Gaaah. En sak som är given är ju mina nya JC. Men på resten av kroppen är ett mysterium. Måste ju vara chic och lite edgy känns det som eftersom det ska vara Satc tema. Får gå hem och rota runt i garderoben och ta med en massa plagg imorgon. Som tur är ska E och K också med så vi ska ta en middag tillsammans på kontoret imorgon och göra oss iordning ihop. Känns som att det kan behövas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0