Blöt örekväll

Nu är jag hemma och tillbaka i vardagen eften en helg hos Heena.

Det blev en massa shopping i lördags, ångest. Ett par skor ska tillbaka. Röda skor kändes helt rätt i affären men känslan försvann hemma framför spegeln. Sen blev det en krogrunda som resulterade i mer ångest dagen efter när vi kollade saldot och såg hur mkt som gick åt till drinkar. Tur att vi inte ses oftare. =)

Så klart blev det en vända till Java. Men det var inte lika gott eller mysigt när vi var halvbakis och en massa massa barn överallt. Våra stackars huvuden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0