Algarve baby!

Igår hade vi semesterträff haha. Vi skulle enas om ett hus att hyra i sommar och vi lyckades. Så vi kollade flyg och fick precis svar från ägaren att allt klaffar! Så vecka 28 åker vi till Algarve, Portugal! Så underbart. Kolla bara på huset:

Carvoeiro villa nummer

Carvoeiro villa nummer

Carvoeiro villa nummer

Carvoeiro villa nummer

Jag vill ha sommar nu!!! Nu ska vi bara boka flyget och sen börja köpa en ny garderob. Mitt mission under resan blir att få upp Johan på hästryggen. Frank var väldigt på och vi tjejer såklart så nu får han ta en för laget. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0