LG crystal är skit

Jag hatar LG! Åkte för att hämta min telefon igår som varit iväg på lagning. Var där en gång emellan för att jag hade fått ett kostnadsförslag på att byta batteri för 1000 kr. Jag sa då nej till batteribytet men att de kunde laga allt annat som skulle gå på garantin. Telefonen köpte jag i oktober 2009 och det har varit problem från dag 3. Men ingen sa att battriet bara hade 6 månaders garanti.

Kom in i butiken igår och de lämnade över telefonen och sa att den inte var lagad alls! Varför kan man ju undra och han i butiken kollade igenom mina rapporterade fel och fattade inte heller varför de inte lagade det som skulle gå på garantin. Istället fick jag skicka den på reparation igen och vänta ytterligare 3 veckor.

Köp aldrig LG Crystal GD-900. Den är skit rakt igenom. Min touch funkar inte, den raderade hela min telefonbok och kalender, den startar om när jag surfar och bryter alla mina samtal. Kan knappt vänta tills mitt abonnemang tar slut i höst så jag kan skrota allt och starta på nytt med en Iphone istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0