Ny granne

Den här veckan har varit en väldigt bra vecka och kommer nog fortsätta så.

I måndags provade jag, Anki och Sophie på Bikram yoga. Sjukt varmt, väldigt svårt men så roligt. Har väldigt skön träningsvärk just nu. Så en punkt på "Att göra 2010-listan" är nu avprickad! Check.

I tisdags fikade jag med Annika på Cino. Visade henne mitt lilla smultronställe och det verkade falla henne i smaken. Sen gick vi hem och tittade på hennes fina lägenhet. Som nästan är granne med min haha. Muttrarna igen! Nästa gång ska hon få se min. Hennes var jättefin och mysig och ja, jag kände igen väldigt mycket från Öret-tiden.

Igår fikade jag med Anki på Cino. Mycket chai den här veckan. Sen hem och ställa sig i en varm dusch och kolla på Halv åtta hos mig. Vid ett väckte Johan mig när han rullade hem från finmiddag i Blå hallen.

På fredag ska jag och Anki gå och få underbar massage och ansiktsbehandling på Axelson. Längtar! Och på lördag ska Andy och Anna komma över på middag. Perfekt slut på underbar vecka, hoppas jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0