Freaking kallt

Överhörde en person på gatan som sa att idag kanske kärnkraftverken inte orkar med och det blir strömavbrott. Så hemska nyheter! Varför?! Moderna Sverige borde väl kunna klara en vinter. Vi är ju trots allt ett nordligt land som brukar ha vinter.  Freaking kallt

Min lägenhet kommer bli såå kall, mina element går på max redan nu och det är inte mer än 21 grader. Usch och fy. Jag som inte ens har en öppen spis. Blir till att sova med täckjacka och underställ.

Men köttbullen i gröten är ju att om det blir strömavbrott får man iaf gå hem från jobbet. Synd bara att tunnelbanan inte går då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0