Nostalgifrossa

I fredags kom Nanna hem till mig och sov över till lördag kväll. Vi kollade på film, svullade och pratade i timmar. På lördagen fortsatte det åt samma håll. Vi vaknade, satt på balkongen och pratade, gick in och kolla på FB vad alla från högstadiet har för sig idag och hur de ser ut. Sen ut och sola på balkongen för att avsluta med Love Actually och en fräsch sallad.

Det var så underbart, att man inte gör det oftare. Vi kollade igenom alla gamla foton på oss och reflekterade över hur kroppen, stilen och frisyren har förändrats på 10 års tid. Skrämmande ibland vad man har haft på sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0