Nedräkning till semester

Guh så jag längtar till Portugal! Kollade in huset igen igår och läste lite reviews som andra gäster hade skrivit och de sa att det är precis som på bilderna om inte bättre. Det låter underbart! Jag ser fram emot att lägga mig i en solstol med min nya solhatt och en bok och inte flytta mig mer än till poolen.

Efter det blir det några dagars jobb igen innan det är dags för ledighet. Tackvare min (beep) kollega får jag ingen sammanhängade semester. Utan istället måste jag jobba måndag till onsdag vecka 29.

Det jobbiga den här semestern är att alla mina helger är uppbokade. Vi ska på bröllop ena helgen, på 30 års fest den andra och sen ska vi försöka komma ut till landet en helg och en helg kommer Helena och Camilla hit så ska vi ha en heldag tillsammans. Efter mycket planerande fram och tillbaka kunde vi äntligen hitta en helg som passade alla. Ser fram emot det - Örebro reunion! Måste åka förbi Camilla hemma någon gång och titta på söta kissarna och totten. Och nya lägenheten, har verkligen hänt mycket på ett år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0