Sjukt trött

Denna veckan har varit djävulusisk. Matilda började få feber i söndags och sen har det rullat på. Hon har sovit dåligt och hostat och drömt och nu är det Oskars tur. Han började på riktigt igår. 
 
Han hade 38,5-39 i feber men var helt däckad. Han låg på golvet hela dagen och somnade ibland. Han försökte röra sig några gånger men grät av utmattning. 
 
Han sover helt uruselt just nu. Vaknar hela tiden, flämtar och sover lätt och hostar och gråter. Båda vi har i stort sett varit vakna fem timmar per natt så det bötjat verkligen kännas nu. 
 
Ge mig friska barn nu! Snälla. 
 
Detta är andra året i rad som Matilda är sjuk på sin födelsedag. Stackars liten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0